2016. február 19., péntek

Insurgent

Insurgent
(A lázadó)

Nos, tudjátok, hogy ennek a filmnek az első része mennyire átjött, a folytatástól sem vártam mást. Teljesen meg voltam győződve arról, hogy méltó lesz ez a film az első részes véleményemre... Ez nem történt meg. Szóval most egy nagyon különleges bejegyzéssel készültem nektek.

A különleges szó, pedig azt jelenti, hogy sajnos az első 30 percig tudtam nézni a filmet és tényleg nem történt még velem ilyen, de a sztori ürességétől és a szereplők tunyaságától besokalltam.

Őszintén sajnálom, hogy nem teljesítettem ezt a filmet a hónapban, de azt éreztem, hogy a testi és eszmei egészségemet teszem kockára, ha nem állítom le. Sajnos ez a bejegyzés ennyire rövidkére sikerült, és remélem soha többet nem fog velem ilyen előfordulni... Főleg nem egy olyan filmmel kapcsolatban, amit nagyon vártam, hogy láthassak, de úgy látszik ennek csalódás lett a vége! :\

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése