2014. október 28., kedd

Bemutatkozás

Bemutatkozás
...azaz, hogy miről is fog szólni ez a blog pontosan!

Nos, bevallom mindig is irigyeltem azokat az embereket, akik képesek egy jól menő és sikeres blog vezetésére, gondoltam megpróbálkozom jómagam is vele. Legfőképpen nemrég megjelent filmekről fog szólni ez a blog, persze néha-néha egy-egy olyan bejegyzést is megosztok, aminek semmi köze a filmekhez, egy kicsit magamról és a szenvedélyeimről fog szólni, de előre jelzem, hogy nem vagyok profi filmkritikus, ez teljes egészében az én véleményem lesz, a saját szavaimmal, szóval nagy dologra ne számítsatok! :P Műfaji besorolást nem igazán tudok mondani, mert eléggé vegyes az ízlésem, de a fantasy, az akció és a kaland filmek állnak hozzám legközelebb, de ezt majd ti is észre fogjátok venni! Persze nem fogom zokon venni, ha majd ti is elmondjátok egy-egy kivesézett filmmel kapcsolatos véleményeteket, élményeiteket! Továbbá előrebocsátom, hogy feliratosan nézem a filmeket és a sorozatokat is (ugyanis néha egy-egy évadzáró epizód után megnyilvánulok a sorozatokat illetően is! :P ) , szóval előre is elnézést kérek, ha én a Vastrónt, "Iron Throne"-nak fogom leírni! :D 


Először is egy kis általános bemutatkozással indítanék. Ősz elején kezdtem meg egyetemi tanulmányaimat Keszthely csodálatos és pezsgő városában! Nemrég töltöttem be 19. életévemet... hát ennyi is volna! :D Komolyra fordítva a szót, egy kicsit több információt is megosztok veletek, többek között azt, hogy elvetemült természetjáró vagyok... általában ennek a szenvedélyemnek legjobb barátnőmmel teszek eleget! Imádom továbbá a sportokat legfőképpen a lovaglást, a kézilabdát, a futballt (csak és kizárólag a külföldit, azon belül is óriási Manchester United és holland válogatott rajongó vagyok... de ezt majd egy későbbi bejegyzésemben jobban ki is fogom fejteni!) és a küzdősportokat, és természetesen - csak hogy meglepődjetek - a filmeket! ... és igen, még mindig lány vagyok! :D

Most sorolom fel azokat a filmeket, amiket szűkös szabadidőmben apránként fogok feltölteni... természetesen megpróbálom még az idei év végéig, a sorozatokat pedig majd természetesen az évadok végén "kritizálom"! :D 

Várható "filmkritikák":
  • The Maze Runner (Az útvesztő) (2014)
  • Dracula Untold (Ismeretlen Drakula) (2014)
  • Maleficent (Demóna) (2014)
  • Sin City: A Dame to Kill For (Sin City: Ölni tudnál érte) (2014)
  • 22 Jump Street (2014)
  • The Expendables 3 (Feláldozhatók 3) (2014)
  • Guardians of the Galaxy (A Galaxis Őrzői) (2014)
  • The Hunger Games: Mockingjay Part 1 (Az Éhezők Viadala: A kiválasztott) (2014)
  • The Hobbit: Battle of the Five Armies (A Hobbit: Az öt sereg csatája) (2014)
Ennyi lenne... remélem felkeltettem az érdeklődéseteket és csatlakoztok hozzám minden héten! És ne feledjétek, "Winter is coming!!!", szóval ha beültök a TV, vagy a monitorotok elé jól takarózzatok be! ;) :P

The End... for now!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése