2015. február 22., vasárnap

The Boy Next Door

The Boy Next Door
(A szomszéd fiú)

Jaaaaj, vééégre, meg tudtam nézni, amire már 3 hónapja készültem... és amondó vagyok, hogy ha tehetném, minimum háromszor újra megtenném... vágjunk is hát bele ennek a filmnek a kicsomagolásába és értékelésébe.

A férjétől frissen elvált Claire (Jennifer Lopez) józan ítélőképességét elveszítve egy éjszakás kalandba bonyolódik tinédzser fiának legjobb barátjával, Noah Sandborn-nal (Ryan Guzman). A bajok akkor kezdődnek, amikor Claire megpróbál hirtelen véget vetni a fiú vonzalmának, mert attól tart, hogy Noah rajongása túl hevessé vált... és nem alaptalanul feltételezte mindezt.

SPOILER!!!

Istenem, nem is tudom, hogy hogyan tudnám körül lihegni ezt a csodálatos thrillert, ami pont az én ízlésemnek megfelelő... van benne erotika, dráma, fordulat és egy aprócska vér! :D 

Elsőként arról nyilatkoznék, hogy mennyire telitalálat volt Ryan és Jennifer Lopez erre a szerepre... a női karakterről elhittem, hogy egy sérült, válás szélén álló, megcsalt nő, aki egyedül maradt fiával (Ian Nelson) és meggondolatlanul valami olyat tett a csábító, fiatal és nagyon kedves szomszéd fiú nyomására, ami tönkreteheti a karrierjét, a családját, magyarul az egész életét! El sem hittem, hogy végre megint mozivásznon láthatom Ryan-t a Step Up 3D után! Nagyon jól tudtam már akkor, hogy nem csak a testével tud nagyon jól játszani, hanem komolyabb szerepekben is díszelegni fog, és tessék, hát nem igazam lett!? :P Imádtam a csábító és veszélyes énjét, valamint azt, hogy - ez most furcsán fog hangozni - hülyére vette az embereket... és elhittem, minden egyes mondatát! :D Tényleg magamba fordultam és kérdeztem magamtól, hogy hogyan lehet az, hogy egy pszichopata és mégis vonzó és bejön (persze a külsőtől eltekintve, mert nincs az a nő, aki ellen tudna állni, neki... legalábbis szerintem! :P )... és valahogy nem találtam meg a választ, de nem nagyon zavar, kedvelem és kész! Az egész film alatt azon izgultam, hogy "Légyszi, csak élje valamilyen csoda folytán túl ezt az egészet!", de abban a pillanatban szertefoszlott ez az ábrándom, amikor megölte Claire legjobb barátnőjét és munkatársát Vicky Lansing-ot (Christine Chenowet)... mégis milyen mondanivalója lenne a világ felé a filmnek, ha ő öldökölne és megúszná az egészet?! :\ Ezt sajna benéztem, de még mindig bírom a kis pszichopatát! ^^ Továbbá, ki hibáztatná szegény Noah-t, hogy belezúgott a nagyon csinos szomszéd tanárnénibe, komolyan női szemmel megemelem kalapom Jennifer Lopez előtt, mert én is így akarok kinézni, mint ő. Hát nem véletlen, hogy döglenek utána a pasik a koncertjén! :D A többi szereplőről nem is hiszem, hogy kéne bármit is mondanom, hiszen nem sok szerepük jutott ebben a filmben... sajnos ez csak két szereplős műre sikerült! :\ (Nem is nagyon volt baj! -_-)

Ami nem tetszett... az az, hogy miért Noah-t kellett hibáztatni azért, hogy a kedves Claire, amikor a fiával, Kevinnel együtt szereltek egy autót ő az ablakból bámulta a finom, fiatal falat szomszédfiú izmos karjának minden egyes mozdulatát?! Ezzel arra akarok célozni, hogy persze nem egészséges pszichopata zaklatónak lenni, de ha nem kezdi el bámulni és olyan jeleket küldeni felé, valamint nem hívja folyamatosan vacsorázni, akkor úgy hiszem kihagyhatta, vagy minimum késleltethette volna az eseményeket! :\ Itt volt egy kis bibi a sztoriban... ismétlem, szerintem! :\ Más gondom nagyon nem volt vele, minden a helyén volt, ami egy langyosnak mondható, mert azért durva thrillernek nem mondható thrillerben a helyén kell, hogy legyen! :D

Összességében én őszintén bevallom, hogy nagy csalódásra számítottam, ennek ellenére nem hogy nem csalódtam, hanem egyenesen többször nézős filmjeim listájára került, egyszerűen csak azért, mert egyszerű volt és ez volt benne a legnagyobb vonzerő számomra! :D

Ajánlom minden 18 év feletti egyednek... kivéve azoknak, akik "igazi" thrillerek rajongói, mert ők nem hiszem, hogy megtalálnák a közös hangot ezzel a filmmel, mindenesetre senki nem hal bele, ha megnézi... biztosíthatom! :D

A DVD 2015. májusára van betervezve!

"Let me love you, Claire." - Noah Sandborn

Ez az ajtó zárva marad, azt hiszem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése