2017. január 7., szombat

B.Ú.É.K. és bocsánat!

B.Ú.É.K. és bocsánat!

Nos, utólag is Boldog Új Évet Kívánok minden meglévő és jövőbeni olvasómnak. Sajnálom, hogy ennyire elmaradtam a beígért filmjeimmel és körülbelül 2 hónapja egy pisszenést nem hallottatok felőlem. Egyszerűen csak összejött az élet... vagyis azon voltam, hogy összejöjjön az élet. Remélem mostanában nem lesz több ilyen alkalom, hogy ennyire elhanyagolom az oldalt és igen, kicsit leterhelő, hogy ekkora fába vágtam a fejszémet és már nem csak filmekről írok, hanem a filmekhez kapcsolódó többi dologról is, de mindent megteszek, hogy időben hozzam az ígért filmeket, sorozatokat, színészeket és filmzenéket, ne aggódjatok, már rajta is vagyok a dolgokon! ;)

És mivel tudjátok, hogy előre eltervezett séma szerint dolgozom az elmaradt filmeket nem fogom tudni bemutatni, de az egyik nagy kedvencem (vagyis a játékok nagy kedvenceim), az Assassin's Creed filmet muszáj bemutatnom nektek, mert tudjátok, hogy mennyire vártam már a megjelenését, szóval lehet, hogy januárban ő lesz a +1-es kivétel!

Összességében csak annyit akartam mondani, hogy élek, visszatértem és remélem, hogy fénysebességgel fogom ontani magamból a véleményeket!


---

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése