2015. május 1., péntek

Furious 7

Furious 7
(Halálos Iramban 7)

Sort kerítettem végre a Halálos Iramban legújabb részére, pontosan a 7-re, ami előreláthatóan nem az utolsó lesz. Sajnálatos módon ez a rész akárhogyan is nézzük óriási változást hozott az egész stáb és szereplőgárda életébe... :( Nyugodj békében, Paul Walker!

A sztori: A Halálos iramban 7 több mint egy évvel az után veszi fel a cselekmény fonalát, hogy a kegyelmet kapott Dom (Vin Diesel) és Brian (Paul Walker) visszatértek az Államokba. A törvény helyes oldalán kezdenek új életet, mégsem számíthatnak boldog családi életre. Dom nehezen tud újra közel kerülni Lettyhez (Michelle Rodriguez), Brian pedig furcsán érzi magát kertvárosi átlagpolgárként felesége, Mia (Jordana Brewster) oldalán. Tej (Chris 'Ludacris' Bridges) és Roman (Tyrese Gibson) viszont egész jól elvan, olyan életet élnek, amilyenről álmodtak: szórják a pénzt playboyként. Egyikük sem sejti, hogy közeleg a végzet egy hidegvérű, bosszúszomjas brit orgyilkos képében. Deckard Shaw (Jason Statham) Tokióban kezdi terrorhadjáratát Han (Sun Kang) brutális meggyilkolásával. Ám tette nem marad megtorlás nélkül... a csapat újra összeáll, hogy beteljesítsék bosszújukat.

SPOILER VESZÉLY!!!

Akkor ugorjunk neki, kezdjük a tetszetős dolgokkal! Először is a jól összegyúrt szereplőcsapatról ejtenék pár szót. Személyes kedvencem Vin Diesel, Paul Walker, Jason Statham (Luke Evans is, akkor már) és Dwayne Johnson, egészen a Halálos Iramban filmekig külön-külön rajongtam értük... aztán végre volt valaki kedves és egy filmbe castingolták be A csapatot! Nagyon nagy színészi teljesítményt nem igényel a film, csupán a jelenlétük már elég volt számomra! Női oldalról Michelle Rodrigez is végre megtanulta a szövegét és nem csak komoly arccal bámul a kamerába a kormány mögül. Én imádom őt, mint színésznő és női karakter is, plusz az a driftes mentési akciója... hajjajj, örülök, hogy megmutathatta végre a színészi és nem csak a bambulási képességét is. Imádtam, hogy visszamentek kicsit a filmekben, például Tokióban felbukkant pár már megismert szereplő, többek között Sean Boswell (Lucas Black) személyében.
Éééés az autók, jaaaaj, ha én gazdag lennék, de jó is lenne, biztosan vennék egy jó kis autót, megtanulnék szépen vezetni és amikor senki nem látja tombolnék egyet! :D Az autós részek szokásosan pörgősek, látványosak és izgalmasak voltak, plusz valami újabb őrültséget megint kitaláltak (ledobni az autókat benne a sofőrrel egy repülőből) a látvány fokozására! Nekem azzal sem volt bajom, hogy mindig azt szajkózták, hogy ők egy család, talán egy férfi szemében ez nagyon nagy klisé, de nekem nagyon tetszett, hogy nem mint csapat, hanem mint család gondolnak egymásra. Aztán a legnagyobb pozitívum a film utolsó 10-15 perce volt, nehezen merem bevallani, de úgy bőgtem, mint egy kislány, aki nem kaphatja meg a hőn áhított póniját... ennél érzelmesebb, valósabb, igazabb búcsút még életemben nem láttam. Mindenki arcán látszott a mély fájdalom, amit már nem színészként, hanem barátként mutattak ki, de mindenki közül Vin Diesel volt az, aki a kommentárjával kiborította nálam a bilit... csodálatos volt... most lehet azt mondani, hogy ez csupán reklámfogás, de én nem hiszem, inkább igazi búcsúnak mondanám! :'( <3

Aztán ha már ilyen jól feldobtam a hangulatot térjünk is át a negatív oldalra! Megint megcsinálták, már megint megcsinálták, hogy a kormány a jó útra tért bűnöző bandától, - akik felrobbantottak már ki tudja hány várost, széttörtek ki tudja hány milliót érő autót és a többi - kér segítséget, mert nekik mindenük megvan, csak profi sofőrjeik nem... kissé már uncsi ez a sztori, nem??? :\ Aztán autók széttörése nélkül már nincs is jó autós film, vagy mi, hát ez olyan, mintha az összes mellékszereplőt kiirtanának egy filmből, mert az úgyis csak mellékszereplő... itt az autók a mellékszereplők... és szegényeket rendesen iktatják kifelé a sztoriból! :( Nem kell ám minden felgyújtani\felrobbantani\lebombázni\legránátozni, ahhoz hogy látványos legyen! -_- Igazából más nem nagyon volt olyan, ami eget rengetően rossz lett volna... kivéve a sör reklám... az tényleg gáz volt egy kissé! :D

Összességében nem mondom, hogy Star Wars szintű filmsorozat, de egyszer nézősnek mindenképpen elmegy... nos ezt a nem rajongóknak mondtam. A következőkben ajánlom minden rajongónak, mert aki nem az és látta az első 2-3 filmet, az nagyjából látta mindet... ha viszont rajongó vagy, akkor nézd meg, mert nem fogsz csalódni benne... én sem tettem... és készülj 100-as zsepivel... ne mondd, hogy nem szóltam előre! ^^

A DVD-t 2015. augusztusára tervezik kiadni.

"Thought you could leave without saying goodbye?" - Brian O'Conner

A búcsúdal! <3

One last ride!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése