2015. július 18., szombat

Supernatural

Supernatural
(Odaát)

Remélem készen álltok rá, hogy megkapjátok a júliusi első sorozatismertetőmet, ami nem más, mint a már 10 éve dédelgetett, "mindig-mindenhol-ott-van", always and forever imádom sorozat... Odaát (Supernatural).

A sztori: A két testvér, Sam és Dean nem is sejtik, milyen veszélyes kalandra vállalkoznak, amikor nekivágnak, hogy felkutassák apjukat, akivel hosszú idő után végre sikerül felvenni a kapcsolatot. Sam Winchester (Jared Padalecki) mindent megtesz, hogy elkerülje azt a sorsot, amit apjuk is elszenvedett, ellentétben bátyjával, Dean-nel (Jensen Ackles), aki megszállottan kutatja apját, hogy leleplezze a bűnös erőt, amely elvette az anyjuk életét.

Jaj, hol is kezdjem, talán az elején és mindent megpróbálok összesűríteni egy szép kis tömör bejegyzésbe... challenge accepted! Idén lesz 10 éve, hogy fut ez a sorozat és én mááár egészen a 3.évadtól követem nyomon a fiúk sorsát, nos, akkor még azt hittem, hogy nem lesz olyan helyzet, ahol elkezdem unni... már akkor rebesgették, hogy hosszú sorozat lesz, nem bántam, sőt, more!,more!, gondoltam én, aztán sajnos megtörtént, amitől tartottam... elpuhult a sorozat! :\ Az első 6-7 évadot a takaróval a fejemen néztem meg, a többi 3-4-en már röhögve sírtam, hogy mi lett ebből, fiúk! :\ DE, még mindig azt állítom, hogy az egyik legkorszakalkotóbb, legegyedibb sorozat, amit eddig nyomon követhettem és az is biztos, hogy ezek után is nézni fogom, mert akárhogyan is, imádom a fiúkat, még ha így nyáladzanak is és szellemet, démont, más lényt csak akkor látok a series-ben, ha megnézem az első évadokat... ez kérem a rajongás, mindent megbocsátunk a készítőknek, amit csinálnak... vagyis jelen esetben, amit nem csinálnak meg...
Persze meg kell jegyeznem, hogy több "era-ja" van a sorozatnak: Kripke Era (1-5.évad), Gamble Era (6-7.évad) és a jelenlegi, Singer & Carver Era (8-10.évad). Nos kérem, figyeljük meg, hogy melyek azok az évadok, amiket dicsér mindenki és melyek azok, amiket nem... ennyi! Kérjük vissza Kripke-t... De, hogy kitöltsem a még fennmaradó űrt, szóljunk egy kicsit a Winchester tesókról. Már eleve ez a vezetéknév a halálom, a legjobb értelemben. De ami igazán lényeg most, az az, amit a testvérek átélnek és ez már bizony Jared és Jensen érdeme, mert már 10 éve ugyanazt a testvéri szeretetet át tudják adni és hihetően eljátszani, ami azt hiszem, hogy az utolsó szalmaszálként megmaradt kapaszkodó a "jó" és "rossz" évadok között! Mindig is szerettem az olyan filmeket\sorozatokat, amiben a testvéri szeretet mutatkozik meg és nem szerelmesek találnak egymásra (persze az ilyen típusú filmekre\sorozatokra gondoltam, a romantikus filmekben azért mégis csak szerelmeseket kéne összehozni, de most mindenki az Odaát típusú sorozatokra gondoljon! :D )... az utóbbi kezd egy kicsit unalmassá válni, míg az előbbiben senki nem alkotott még nagy durranást... egészen az Odaátig, ez örök respect a fiúk és az összes készítő előtt.
Aztán, egy kis leírás a sorozatról... amikor üldözik Lucifert, az Apokalipszis Négy Lovasát, magyarul ez egész poklot a tesók, nah, az vitt mindent, ott nekem végem volt, kedvenc évad... összességében az olyan részeket szerettem, ahol misztikus lényekről volt szó, olyanokról, amikről nagyon keveset lehet megtudni bárhonnan és életre keltették őket, az is szép volt, jó volt... aztán már nincs többé! :\ Mindegy, jelenleg nem úgy néz ki, mintha nagy rajongó lennék, pedig higgyétek el, az vagyok, csupán a jó dolgokat, ha leírnám, akkor tele spoilerezném az egész bejegyzést és az senkinek nem használna! :P Nah, jó, ezt még el kell mondanom, Dean a kedvencem... (bocsi Sam! :\ ) és nem csak azért, mert jól néz ki, hanem, mert a szórakoztatásért ő felel, van egy rész aminek a címe azt hiszem "Yellow Fever", vagy valami hasonló... nah, ott aztán akkorát alakít Jensen, hogy sírva feküdtem 3 napig a padlómon és röhögtem... Plusz a zenéje, jaajjj, azok a klasszikus rock számok és persze a kis Chevrolet Impala! ^^

Szóval, ha szeretitek a horrort, az érdekes sztorikat és a természetfeletti erők is érdekelnek, akkor ez bizony a ti sorozatotok, de ne nagyon lepődjetek meg, ha a 6.évadtól már nem olyan, mint régen volt a sztori... nem ti változtatok meg! ;) De azért azt el kell mondanom, hogy az Odaát az első sorozataim között volt, így örökre a szívem csücske marad, akármit is csinálnak vele, a Winchester-fiúk az örök "bátyusaim" lesznek!

Fontosabb szereplők:

  • Jensen Ackles (Dean Winchester) ( <3 )
  • Jared Padalecki (Sam Winchester)
  • Misha Collins (Castiel) ( <3 )
  • Jim Beaver (Bobby Singer)
  • Mark Sheppard (Crowley) ( <3 )
Futás:
  • 2005-napjainkig
Aki tudja, az tudja, aki nem, majd megtudja! :P
 
"We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous." - Dean Winchester
 
---

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése