2016. augusztus 19., péntek

The Three Musketeers

The Three Musketeers
(A Három testőr)

Halihó, akkor folytassuk is a nehézkesen beígért filmmel a sort. Sajnos most döbbentem rá, hogy nem vagyok már a régi. Annyi filmet láttam ifjú koromban, hogy nem tudtam megszámolni a kezemen, most meg az életem teljesen másfelé terelgetett. De nem hagyom magamat, próbálok a kedvetekben járni. Lássuk is a medvét!

A sztori: A szép Milady (Milla Jovovich) teljesen elcsavarja Athos (Matthew McFadyen) fejét, aki nem is sejti, hogy szerelme kettősügynök, aki nemcsak Buckingham hercegét (Orlando Bloom), hanem Richelieu bíborost (Christoph Waltz) is szolgálja. Az ifjú D'Artagnan (Logan Lerman) már az első nap bajba keveredik, és pár óra alatt egy elképesztő összeesküvésben találja magát. Példaképeihez, a három testőrhöz fordul segítségért. Athos, Porthos (Ray Stevenson) és Aramis (Luke Evans), a francia király három legkiválóbb testőre a bajkeverő D'Artagnannal megerősödve léghajóra száll, hogy megmentse a királynő becsületét, és elkerülje a háborút Angliával.

SPOILER ALERT!!!

Nézzük, nézzük. Mindenekelőtt a pozitívumokat a színészekkel kell kezdenem. Hát Matthew az egyik kedvenc filmemben is remekel, mint Mr. Darcy (igen, a Büszkeség és Balítéletről beszélek) és színészi tehetségét itt is eléggé előszeretettel megcsillogtatta. Athos nyugodtságát, hűvösségét és vezéregyéniségét tökéletesen kiemelte ebben a karakterben. Aztán Luke, jaj, Luke. Nem mondom, hogy ő lenne a legtökéletesebb Aramis, mert a Muskétások című sorozatban úgy érzem Aramis jobban kitűnik, de összességében nem ez volt a legrosszabb karaktere Luke Evans-nek, vicces volt, vallásos, de eléggé kinky is.
Ray, Milla és Orlando nem kapott akkora szerepet, de erre sajnos a másik bekezdésben még visszatérek. Hmm, mi volt még siker. Hát Lajos (Freddie Fox), Franciaország királya, valami elbűvölő volt. Komolyan, feküdtem a srácon. Azt hiszem magának a filmnek is a legnagyobb pozitívumát és barátságos légkörét is a színészek között érezhető barátság alapozta meg. Az akciójelenetek szépen meg voltak koreografálva és eléggé izgalmasnak, mozgalmasnak és egyedinek mondhatók, hiszen nem mindenki győz le 20-30 francia katonát, fél kézzel, ez a rész nagyon tetszett.

Aztán sajnos mindennek van sötét oldala, ennek a filmnek elég nagy folt van a sötét oldalán. Ki is térek Milla és Orlando Bloom karakterére. Hát Buckingham egy ostoba, piperkőc dúsgazdagnak látszódott, ami engem speciel irritált, rettenetesen. Milla meg hát nem tudom, nőies volt, miközben badass is, de valahogy akkor is zavart éreztem az erőben. (Nem tudom mi van ma velem, ezzel a sok Star Wars-os utalással nem is ismerek magamra!) Aztán maga a sztori egy unalmas, semmitmondó ostobaság volt. Ekkora gagyiságot, hogy Buckingham visszajön egy flotta léghajóval. Jaj, istenem. Miközben pozitívumnak mondtam a könnyedséget és a viccességet, ami karakterek szempontjából jó is, hogy van, de egy történet ne legyen már gagyi és nem hiteles, könyörgöm.

Ezektől az apró kis hibáktól eltekintve eléggé élvezhető volt ez a film. Nem mondom, hogy megnézném még jó sokszor, de mindenképpen egy esti szórakozásnak megfelel, ha szeretitek a régi történetek kissé "elgagyitásából" készült filmeket. Nekem mindenesetre tetszett, jól szórakoztam.

A DVD 2012. március 13-án látott napvilágot.

"You're reckless, arrogant, impetuous, probably be dead by sundown, but I like you, lad." - Porthos

---

1 megjegyzés:

  1. Kedves DorinaXD!
    Remélem megkapod ezt az üzenetet és el is olvasod. Arra szeretnélek kérni, hogy nézz be a blogomra és olvasd is el az egészet. Nagyon örülnék neki, ha eljutna ez a történetem sok emberhez. :) Még eléggé kezdő blogoló vagyok, szóval bocsi azért ha az elején még nagyon uncsi a történet, de még nem nagyon tudott kibontakozni. Azért remélem elolvasod és tetszeni fog.
    Miss Alison**
    Blogom: www.belnaploja.blogspot.hu

    UI.: vagy esetleg egy cserében is benne lennél? válaszolj a blogomnál :)

    VálaszTörlés