2016. szeptember 9., péntek

Suicide Squad

Suicide Squad: The Album

Lássuk is akkor a második újdonságot, amivel készültem nektek a vadiúj, "felturbózott" blogomban. Nem lesz hosszú, mint azt mondtam, inkább csak ilyen összegző, bemutató jellegű... ja, és persze filmzenékről fog szólni. Nos akkor, ez a zenei album egyértelműen a Suicide Squad-hoz készült. Mivel elég sokat nyühögtem róla gondoltam fogom magam és a blog állandó részévé téve kicsit bemutatom nektek. Kiadásáért az Atlantic Records és a Warner Bros. Records volt a felelős. Stílusában eléggé sokszínű, megtalálható rajta alternative pop, hip-hop, rock és indie rock.

Tracklist:
  • 1. Skrillex és Rick Ross - Purple Lamborghini (3:35)
  • 2. Lil Wayne, Wiz Khalifa, Imagine Dragons, Logic, Ty Dolla $ign és X Ambassadors - Sucker for Pain (4:03)
  • 3. Twenty One Pilots - Heathens (3:15)
  • 4. Action Bronson, Mark Ronson és Dan Auerbach - Standing in the Rain (3:22)
  • 5. Kehlani - Gangsta (2:57)
  • 6. Kevin Gates - Know Better (3:27)
  • 7. Grace feat. G-Eazy - You Don't Own Me (3:19)
  • 8. Eminem - Without Me (4:50)
  • 9. Skylar Grey - Wreak Havoc (3:48)
  • 10. Grimes - Medieval Warfare (3:00)
  • 11. Panic! at the Disco - Bohemian Rhapsody (6:03)
  • 12. War - Slippin' into Darkness (3:48)
  • 13. Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son (2:21)
  • 14. ConfidentialMX feat. Becky Hanson - I Started a Joke (3:10)

Az albumot már augusztus elején, pontosabban 2016. augusztus 5-én hallgathattátok, hogy igazán sikerüljön ráhangolódni a filmre.

---

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése